FAQ
Соработка
Ве молиме контактирајте нè преку формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Соработка за закуп“ во насловот.
Ве молиме контактирајте нè преку контакт формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Рецепција“. Вашата порака ќе биде испратена до соодветниот оддел.
Сите тековни огласи за работа во продавниците се достапни на нашата веб-страница во табот „Кариера“. Апликациите може да се поднесат преку нашата веб-страница или директно во продавницата каде што сакате да работите. Доколку имате детални прашања во врска со процесот на вработување, користете го контакт формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Вработување“ во насловот.
Сите тековни огласи за работа во Центарот за корисничка поддршка се достапни на нашата веб-страница во табот „Кариера“. Апликациите може да се поднесат преку нашата веб-страница. Доколку имате детални прашања во врска со процесот на вработување, користете го контакт формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Вработување“ во насловот.
Сите тековни огласи за работа во Дистрибутивниот центар се достапни на нашата веб-страница во табот „Кариера“. Апликациите може да се поднесат преку нашата веб-страница или директно во магацинот каде што сакате да работите. Доколку имате детални прашања во врска со процесот на вработување, користете го контакт формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Вработување“ во насловот.
Ве молиме посетете го табот „Кариера“. Таму ќе ги најдете сите основни информации за работа во различни области и оддели на нашата компанија. Доколку имате детални прашања за карактерот на одредена работна позиција, пополнете го контакт формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Вработување“ во насловот.
Ве молиме посетете го табот „Кариера“. Таму ќе најдете информации за пракси и обуки во Pepco и огласи за овие позиции. Доколку имате детални прашања за овие области, пополнете го контакт формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Вработување“ во насловот.
Доколку имате детални прашања во врска со процесот на вработување, пополнете го контакт формуларот достапен на нашата веб-страница. Ве молиме изберете „Вработување“ во насловот.
Продавници
Ве охрабруваме да го користите пребарувачот за продавници. Таму ќе најдете мапа со сите Pepco продавници низ целата земја.
Нашите продавници немаат телефони наменети за корисници. Доколку имате прашања, посетете ја конкретната продавница или контактирајте ја нашата служба за корисници: klient@pepco.eu.
Користете го пребарувачот за Pepco продавници. Таму ќе најдете мапа со локации на сите наши продавници во земјата, со нивните целосни адреси и работно време.
Pepco продава само во физички продавници. Од самиот почеток се фокусираме на создавање традиционални продавници со одлична локација и уредување. Нашиот малопродажен синџир е доволно голем за да обезбеди најголем можен број на корисници директен пристап до широка понуда на производи.
Сакаме да останеме блиску до нашите корисници, кои можат да нè најдат во центри на градови и населени места, како и во трговски центри, каде што заедно со продавници за храна и ресторани нудиме сеопфатна понуда.
Постојано работиме на развој на нашиот синџир на физички продавници. Нашата цел е да бидеме што поблиску до нашите корисници. Се надеваме дека наскоро ќе го прославиме отворањето на нова Pepco продавница и во вашата локација.
Во горното мени има паѓачка листа со сите земји во кои имаме продавници. Англиската верзија на веб-страницата нуди пребарувач за Pepco продавници. Користете го за да ги проверите сите локации на продавници во секоја земја каде што работиме.
Производи
Ви благодариме за интересот за нашите производи. Се извинуваме за непријатностите, но моментално немаме информации за достапноста во конкретни продавници.
Можете да побарате резервација во продавницата каде што планирате да го купите производот.
Производите од флаерот се достапни во сите продавници од почетокот на промоцијата додека има залиха.
Онлајн понудата (не од флаерот) може да се разликува од залихата во одредена продавница (некои производи може да бидат достапни само во одредени локации). Имајте предвид дека фотографиите на веб-страницата прикажуваат примери на производи и може малку да се разликуваат од вистинските производи.
Испорачуваме производи во нашите продавници 3 или 4 пати неделно. Деновите на испорака може да се разликуваат од продавница до продавница.
Нашите производи можете да ги најдете во печатени флаери и онлајн, на веб-страницата, на нашата официјална Facebook страница, на Instagram или во newsletter. А ако сакате уште повеќе инспирација, слободно посетете ја нашата специјална платформа inspiracje.pepco.pl!
Информации за тековните распродажби се достапни во печатени флаери и онлајн, на веб-страницата, на нашата официјална Facebook страница, на Instagram или во newsletter.
Услуги и плаќање
Да, Pepco прифаќа Sodexo купони, и подарочни и премиум.
Да, оваа опција е достапна во продавниците во Полска.
Може да добиете ДДВ фактура за производи купени во секоја продавница на Pepco. Фактурите се издаваат според важечките закони во рок од 7 дена од датумот на купување, само врз основа на фискална сметка.
Да, можете да се обратите во продавницата каде што го купивте производот или да контактирате со нашата служба за помош: klient@pepco.eu.
Не, сметките се печатат само еднаш при купување и не можат да се дуплираат или реплицираат.
Да, во нашите продавници има контејнер за батерии.
Враќања, жалби, гаранција
Сите наши продавници нудат гаранција за враќање на пари: во рок од 30 дена клиентите можат да вратат производ, неоштетен и во „како нова“ состојба, заедно со доказ за купување – фискална сметка и неоштетена ценовна етикета. Повеќе информации за гаранцијата за враќање на пари има тука.
Да, можете да ги вратите производите во која било Pepco продавница. Повеќе можете да прочитате тука.
За жал, тоа не е можно. Сметката е неопходна за да се одјави производот како продаден и повторно да се внесе во залиха.
За жал, тоа не е можно. Бараме производот да се врати во продавницата неоштетен, со пакување и етикета, во „како нова“ состојба погодна за продажба.
Некои производи за лична употреба не можат да се вратат. Целосната листа е достапна тука.
Откако жалбата ќе биде прифатена или производот вратен, повратот на платежната картичка треба да се евидентира на сметката во рок од 14 дена од прифаќањето на жалбата или враќањето на производот.
Гаранцискиот рок за производи купени во Pepco продавници е 2 години. Доколку забележите какви било дефекти во квалитетот за време на гаранцискиот рок, препорачуваме да поднесете жалба во која било продавница. Повеќе информации можете да најдете тука.
Жалби се прифаќаат во секоја Pepco продавница. Само донесете го неисправниот производ, приложете доказ за купување (сметка, состојба на картичка) или сведок кој ќе го потврди купувањето, и пополнете формулар за жалба. Вашата жалба ќе биде обработена во законски рок од 14 дена. Повеќе информации можете да најдете тука.
Да, дополните и Е-картичките подлежат на жалби. Сè што треба да направите е да донесете доказ за купување и испечатен код во продавницата. Вашата жалба ќе биде обработена во законски рок од 30 дена.
Ако вашата жалба е одбиена и не ја прифаќате одлуката, имате право на жалба во Pepco продавница. Процедурата е иста како и за обична жалба.
Враќање може да се направи во рок од 30 дена од купувањето на производ со целосна вредност, со оригинална етикета и сметка како доказ за купување. Од друга страна, клиентот има право да поднесе жалба за производ со нецелосна вредност (користен) во рок од 2 години од купувањето, доколку се откријат дефекти во квалитетот. Жалби може да се поднесат врз основа на сметка, банкарски извод или потврда за купување од сведок. И враќањата и жалбите може да се реализираат во која било Pepco продавница.
Жалби и пофалби може да се пријават преку контакт формуларот достапен на нашата веб-страница, со испраќање порака на: klient@pepco.eu, или директно во продавница, со пополнување на формулар за анкетирање на клиентот што се дава на каса по барање.
Зошто вреди да купувате во Pepco?