Ги предвидуваме потребите на нашите клиенти
Поради ова, процесот за жалби е едноставен и брз. Кога купувате производи во Pepco продавници, секогаш имате 2 години за поднесување жалба доколку во тој период забележите какви било недостатоци поврзани со квалитетот на купениот производ.


Постапка за жалби во Pepco
Сè што треба да направите е да ја посетите која било Pepco продавница, каде што ќе го пополните формуларот за жалба достапен на каса. Запомнете да го понесете неисправниот производ заедно со доказ за купување: сметка, извод од банкарска сметка или сведок кој потврдува дека производот е купен во нашата продавница.
Жалбата ќе биде разгледана во законски рок од 14 дена; ќе ве информираме по телефон, по пошта или по е-пошта, според ваш избор.
01
Донесете го производот и доказ за купување
02
Пополнете го формуларот за жалба
03
Почекајте одлука за жалбата
04
Добивање на поврат за пријавените производи
FAQ
Сите наши продавници нудат гаранција за враќање на пари: во рок од 30 дена клиентите можат да вратат производ, неоштетен и во „како нова“ состојба, заедно со доказ за купување – фискална сметка и неоштетена ценовна етикета. Повеќе информации за гаранцијата за враќање на пари има тука.
Да, можете да ги вратите производите во која било Pepco продавница. Повеќе можете да прочитате тука.
За жал, тоа не е можно. Сметката е неопходна за да се одјави производот како продаден и повторно да се внесе во залиха.
За жал, тоа не е можно. Бараме производот да се врати во продавницата неоштетен, со пакување и етикета, во „како нова“ состојба погодна за продажба.
Некои производи за лична употреба не можат да се вратат. Целосната листа е достапна тука.
Откако жалбата ќе биде прифатена или производот вратен, повратот на платежната картичка треба да се евидентира на сметката во рок од 14 дена од прифаќањето на жалбата или враќањето на производот.
Гаранцискиот рок за производи купени во Pepco продавници е 2 години. Доколку забележите какви било дефекти во квалитетот за време на гаранцискиот рок, препорачуваме да поднесете жалба во која било продавница. Повеќе информации можете да најдете тука.
Жалби се прифаќаат во секоја Pepco продавница. Само донесете го неисправниот производ, приложете доказ за купување (сметка, состојба на картичка) или сведок кој ќе го потврди купувањето, и пополнете формулар за жалба. Вашата жалба ќе биде обработена во законски рок од 14 дена. Повеќе информации можете да најдете тука.
Да, дополните и Е-картичките подлежат на жалби. Сè што треба да направите е да донесете доказ за купување и испечатен код во продавницата. Вашата жалба ќе биде обработена во законски рок од 30 дена.
Ако вашата жалба е одбиена и не ја прифаќате одлуката, имате право на жалба во Pepco продавница. Процедурата е иста како и за обична жалба.
Враќање може да се направи во рок од 30 дена од купувањето на производ со целосна вредност, со оригинална етикета и сметка како доказ за купување. Од друга страна, клиентот има право да поднесе жалба за производ со нецелосна вредност (користен) во рок од 2 години од купувањето, доколку се откријат дефекти во квалитетот. Жалби може да се поднесат врз основа на сметка, банкарски извод или потврда за купување од сведок. И враќањата и жалбите може да се реализираат во која било Pepco продавница.
Жалби и пофалби може да се пријават преку контакт формуларот достапен на нашата веб-страница, со испраќање порака на: klient@pepco.eu, или директно во продавница, со пополнување на формулар за анкетирање на клиентот што се дава на каса по барање.
Зошто вреди да купувате во Pepco?