Враќања
Со нашата Pepco гаранција за враќање на пари, можете да купувате кај нас со сигурност дека, доколку не сте задоволни од купувањето од која било причина, можете да го вратите производот во продавницата и да добиете поврат на целосната цена наведена на сметката.
За да го направите тоа, бараме да го вратите производот во продавницата неоштетен, со пакување и етикета, во „како нова“ состојба погодна за продажба, заедно со сметката, во рок од 30* дена од купувањето. Кога ќе го направите тоа, ќе ви ги вратиме парите на истиот начин на кој е извршено плаќањето (поврат во готово, поврат на картичка).
*Ве молиме имајте предвид дека, од хигиенски причини, некои производи за лична употреба наведени подолу како „неподложни на враќање“ не можат да се заменат или да се вратат за поврат на средства.

Неповратни производи
- градници,
- спортски градници,
- гаќички,
- шорцеви,
- танга во единечни пакувања,
- комплети долен веш: маица + шорцеви/гаќички,
- градници,
- гаќи, боксерки во единечни пакувања ,
- комплети долна облека: маица + гаќи / боксерки,
- пудри,
- пудри во прав,
- маскари,
- сенки за очи,
- кармини и сјаеви за усни,
- лак за нокти,
- премази за нокти.
Производи од долна облека што подлежат на враќање
- пижами: комплети и горни/долни делови што се продаваат одделно,
- ноќници,
- бањарки,
- поткошули,
- горни делови за долна облека за девојчиња,
- костими за капење, едноделни и бикини,
- бодита за жени и бебиња,
- греалки за нозе, хеланки,
- чорапи, надколеници, памучни балетанки,
- дебели и тенки хулахопки,
- трипак девојчешки гаќи,
- карневалски костими за девојчиња.
- пижами: комплети и горни/долни делови што се продаваат одделно,
- бањарки,
- поткошули,
- гаќи за капење,
- бодита за бебиња,
- чорапи,
- машки хулахопки,
- трипак машки гаќи,
- машки карневалски костими.
01
Враќање на производ
02
Сметка
03
Поврат
FAQ
Сите наши продавници нудат гаранција за враќање на пари: во рок од 30 дена клиентите можат да вратат производ, неоштетен и во „како нова“ состојба, заедно со доказ за купување – фискална сметка и неоштетена ценовна етикета. Повеќе информации за гаранцијата за враќање на пари има тука.
Да, можете да ги вратите производите во која било Pepco продавница. Повеќе можете да прочитате тука.
За жал, тоа не е можно. Сметката е неопходна за да се одјави производот како продаден и повторно да се внесе во залиха.
За жал, тоа не е можно. Бараме производот да се врати во продавницата неоштетен, со пакување и етикета, во „како нова“ состојба погодна за продажба.
Некои производи за лична употреба не можат да се вратат. Целосната листа е достапна тука.
Откако жалбата ќе биде прифатена или производот вратен, повратот на платежната картичка треба да се евидентира на сметката во рок од 14 дена од прифаќањето на жалбата или враќањето на производот.
Гаранцискиот рок за производи купени во Pepco продавници е 2 години. Доколку забележите какви било дефекти во квалитетот за време на гаранцискиот рок, препорачуваме да поднесете жалба во која било продавница. Повеќе информации можете да најдете тука.
Жалби се прифаќаат во секоја Pepco продавница. Само донесете го неисправниот производ, приложете доказ за купување (сметка, состојба на картичка) или сведок кој ќе го потврди купувањето, и пополнете формулар за жалба. Вашата жалба ќе биде обработена во законски рок од 14 дена. Повеќе информации можете да најдете тука.
Да, дополните и Е-картичките подлежат на жалби. Сè што треба да направите е да донесете доказ за купување и испечатен код во продавницата. Вашата жалба ќе биде обработена во законски рок од 30 дена.
Ако вашата жалба е одбиена и не ја прифаќате одлуката, имате право на жалба во Pepco продавница. Процедурата е иста како и за обична жалба.
Враќање може да се направи во рок од 30 дена од купувањето на производ со целосна вредност, со оригинална етикета и сметка како доказ за купување. Од друга страна, клиентот има право да поднесе жалба за производ со нецелосна вредност (користен) во рок од 2 години од купувањето, доколку се откријат дефекти во квалитетот. Жалби може да се поднесат врз основа на сметка, банкарски извод или потврда за купување од сведок. И враќањата и жалбите може да се реализираат во која било Pepco продавница.
Жалби и пофалби може да се пријават преку контакт формуларот достапен на нашата веб-страница, со испраќање порака на: klient@pepco.eu, или директно во продавница, со пополнување на формулар за анкетирање на клиентот што се дава на каса по барање.
Зошто вреди да купувате во Pepco?